loading...
دانلود ویژن | نرم افزار, بازی, آهنگ, فیلم, موبایل
Mojtaba بازدید : 3043 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود بازی اسب کوچک من  – My Little Pony 2.6.3a برای اندروید

My Little Pony 2.7.0a یک بازی دخترانه زیبا از کمپانی Gameloft می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک اسب آبی دوست داشتنی کوچک می باشید و وظیفه دارید تا با حیواناتی که قصد تسخیر و نابودی دهکده شما را دارند مبارزه نمایید و سرانجام به کره ماه سفر کنید تا آنجا را از وجود دشمنان پاک کرده. حالا دهکده خود را بسازید و در آن اسب های بیشتری پرورش دهید تا با انبوهی از حیوانات مزاحم مبارزه نمایید. وجود بخشهای جادویی برای نابودی حیوانات دشمن، وجود اسب های مورد علاقه شما با توانایی های منحصر به فرد، گرافیک بالا و جذاب بازی از ویژگی های بارز این بازی سرگرم کننده می باشد.





دانلود بازی اسب کوچک من – My Little Pony 2.7.0m برای اندروید (  2بار کلیک کنید)
سازنده
تصاویر
دانلود My Little Pony 2.7.0m – بازی اسب کوچک من اندروید دانلود My Little Pony 2.7.0m – بازی اسب کوچک من اندروید دانلود My Little Pony 2.7.0m – بازی اسب کوچک من اندروید دانلود My Little Pony 2.7.0m – بازی اسب کوچک من اندروید دانلود My Little Pony 2.7.0m – بازی اسب کوچک من اندروید دانلود My Little Pony 2.7.0m – بازی اسب کوچک من اندروید
راهنمای نصب
محل درج متن راهنما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه نوع مطالبی بیشتر در سایت قرار دهیم ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 975
  • بازدید ماه : 975
  • بازدید سال : 34,813
  • بازدید کلی : 1,494,723