loading...
دانلود ویژن | نرم افزار, بازی, آهنگ, فیلم, موبایل
Mojtaba بازدید : 1336 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)
Rise of the Tomb Raider  یک بازی  در سبک اکشن است که توسط استودیو بازیسازی Crystal Dynamics ساخته شده و توسط شرکت های Square Enix و Microsoft Studios منتشر شده است . داستان بازی  بعد از فرار لارا کرافت از جزیره نفرین شده اتفاق می‌افتد. زمانی که پس از تجربه حوادث فراطبیعی یاماتای، باعث شده که او حالت قبلی خود را از دست داده است. همه به این فکر می‌کنند که او دیوانه شده و نیاز به روانپزشک داد. همین امر باعث می‌شود تا لارا دست از سر دنیای شهری و مدرن بردارد و برای این‌که ثابت کند که او دیوانه نیست، تصمیم می‌گیرد تا حقیقت پشت رازها، اسرار و دیگر حوادث فراطبیعی که در سرتاسر جهان خفته‌اند را پیدا کند.

Rise of the Tomb Raider -CONSPIR4CY (CPY)

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۴٫۴GB اضافه شد|

|آموزش اختصاصی نصب تصویری نسخه نهایی CPY بازی اضافه شد|


دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای کامپیوتر


Mojtaba بازدید : 974 دوشنبه 18 مرداد 1395 نظرات (0)

بازی جبهه داخلی : انقلاب  Homefront The Revolution یک بازی تیراندازی است که توسط استودیو بازیسازی  Dambuster Studios ساخته شده  و شرکت Deep Silver آن  را منتشر کرده است. داستان بازی از حمله کره شمالی به آمریکا و تسخیر آن حکایت می کند که با انقلاب مردم روبرو میشود.

Homefront The Revolution PC-VOKSI

Homefront The Revolution


Mojtaba بازدید : 1543 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)
بازی رستاخیز DOOM که در سبک اکشن است توسط استودیو بازیسازی  id Software  ساخته شده و شرکت Bethesda Softworks آن را منتشر کرده است. این بازی  که یک ریبوت به شمار می‌رود، یکی از درگیر کننده‌ ترین بازی‌هایی است که تجربه خواهید کرد. تنوع بالای اسلحه‌ها، موجودات شیطانی و اهریمنی بی‌اعصاب و همچنین سرعت و خشونت بالا از مواردی هستند که اکثر گیمرها به دنبال آن هستند. حالا شما می توانید این بازی از سایت دانلودویژن دریافت کنید.

DOOM PC-VOKSI

|آموزش اختصاصی نصب تصویری + فایل آپدیت Vulkan برای رفع مشکل اجرای بازی اضافه شد|

دانلود بازی DOOM برای کامپیوتر


Mojtaba بازدید : 3543 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (1)
آخرین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 با نام Blood and Wine توسط استودیو CD Projekt RED برای  PC , PlayStation 4, Xbox One عرضه شده است. داستان بازی از اینجا شروع میشود که فردی بنام گرالت که یک ویچر است ( ویچرها افرادی هستند که طی آزمایشاتی روی بدنشان ، قدرت های جادویی بدست آورده اند آنها در برابر بعضی سموم مقاوم هستند ) برایش دردسر های جدیدی بوجود می آید. نسخه ای در سایت دانلودویژن قرار دارد، همه ی آپدیت های بازی و بسته های الحاقی به همراه بازی اصلی را داراست. هم چنین آپدیت v1.21 و بسته الحاقی Blood and Wine به صورت جداگانه قرار داده شده است. برای مشاهده لیست کامل این مجموعه می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۵٫۳GB اضافه شد|

The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine PC-CODEX

Blood and Wine Expansion Pack DLC-GOG

Update 1.21-GOG


دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine برای کامپیوتر

Mojtaba بازدید : 1243 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)
بازی  HITMAN Episode 2 در سبک اکشن است که در سال 2016 که توسط استودیو بازیسازی Io-Interactive ساخته و شرکت Square Enix آن را منتشر کرده است. هیتمن به عنوان عامل 47 به مکان های عجیب و غریب در سراسر جهان پا می گذارد تا ماموریت هایش را انجام دهد، این بازی از سری بازی های سریالی است که در 7 قسمت منتشر شده است که در هر قسمت ماموریت های هیتمن را به تصویر می کشد. شما هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت دانلودویژن دریافت کنید.

HITMAN (www.Downloavision.ir)

Mojtaba بازدید : 1507 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)
بازی Quantum Break (فرار کوانتمی) در سبک های اکشن و تیراندازی سوم شخص است که توسط یک استودیوی فنلاندی بنام Remedy Entertainment ساخته شده و بوسیله ی Microsoft Studios برای پلتفرم های Xbox One و PC منتشر شده است. داستان بازی حول سفر در زمان و تغییرات در آن برای مبارزه با دشمنان خود استفاده می کند. داستان بازی از اینجا شروع میشود که سه دانشمند از دانشگاه Riverport بنام های Paul Serene , Beth Wilder , Jack Joyce طی آزمایش هایی که انجام می دهند حادثه ای رخ می دهد که موجب تغییر در زمان میشود و جهانی جدید بوجود می آید.

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۸٫۲GB به همراه توضیح کامل نصب و فایل ها اضافه شد|

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر PC

Mojtaba بازدید : 5066 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (2)
بازی HITMAN Episode 1 در سبک اکشن است که در سال 2016 که توسط استودیو بازیسازی Io-Interactive ساخته و شرکت Square Enix آن را منتشر کرده است. هیتمن به عنوان عامل 47 به مکان های عجیب و غریب در سراسر جهان پا می گذارد تا ماموریت هایش را انجام دهد، این بازی از سری بازی های سریالی است که در 7 قسمت منتشر شده است که در هر قسمت ماموریت های هیتمن را به تصویر می کشد. شما هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت دانلودویژن دریافت کنید.

HITMAN (www.Downloavision.ir)

Mojtaba بازدید : 917 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)
بازی GEARS OF WAR ULTIMATE EDITION که توسط استودیو The Coalition ساخته شده است بازی چهارده سال پس از روز اضطراری آغاز می شود . جایی که Locust Horde هجوم آورده و بسیاری از سربازان COG و مردم را کشته اند . آنها با این کار خود اعلام جنگ بر ضد بشریت را آغاز کردند . Marcus Fenix یک سرباز سابق COG بعد از آنکه به مدت چهار سال به علت ترک ارتش برای نجات پدر خود Adam Fenix در زندان بود آزاد شده و دوباره برای انجام ماموریتی خاص فراخوانده می شود . Dom مه نزدیکترین دوست مارکوس و یکی از سربازان COG می باشد او را در این مسیر همراهی می کند تا با گروه دلتا دیداری داشته باشند . این گروه به دنبال دستگاهی به نام “resonator” می گردند که می تواند جای “The Hollow” غارهایی که لوکاست ها در آن اقامت دارند را پیدا کند و همچنین می توانند “Lightmass Bomb” را منفجر کرده و با اینکار تمام Locust را از بین ببرند .

دانلود بازی GEARS OF WAR ULTIMATE EDITION برای PC

Mojtaba بازدید : 710 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)
داستان بازیPROSPEKT در زندان نوا PROSPEKT در جهان نیمه عمر آغاز می شود. شخصیت اصلی بازی، یعنی گوردون فریمن آرام آرام توسط سربازان زندان مورد اذیت قرار می گیرد. سربازانی که برای وی ناشناخته هستند و راهنمای وی به او کمک می کند تا راه نجاتی توسط قهرمانی فراموش شده برای وی پیدا کند. عنوان Prospekt نسخه ای اصلاح شده و کاملا جدید برای علاقه مندان به فضای بازی Half-Life 2 می باشد که از نظر زمان بازی هم زمان  با Half-Life 2: Episode Oneمی باشد. توسعه دهنده این بازی Richard Seabrook است و خودش به تنهایی در ساخت آن دست داشته است. بازی Prospekt به عنوان ادامه بخش داستان نیروهای مخالف در بازی Half-Life 2 می باشد که روایتگر داستان از دیدگاه شخصیت پیشین این داستان یعنی Marines می باشد.

دانلود بازی Prospekt برای کامپیوتر

Mojtaba بازدید : 669 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)
بازی از یک تورنومنت Street Fighter جدید به میزبانی شخصی خاص و نامعلوم برگزار شده و هر مبارز به دلایل خاص خودش وارد مبارزات می شود تا با شکست دادن برگزار کننده مسابقات در آخرین مبارزه، به هدفش برسد و در جریان بازی به طور کامل برنده اصلی مسابقات مشخص نمی شود. البته با توجه به پیش زمینه داستانی سری و حضور شخصیت هایی مثل Urien در این نسخه، بسیاری حدس می زنند که مسابقات این نسخه از سری، باری دیگر زیر سر گروه Illuminati باشد. لازم به ذکر است که در این سبک، معمولا داستان عنصر خاصی محسوب نمی شود (به جز عناوین Arc System Works و SNK Playmore) و بار اصلی را گیم پلی بازی به دوش می کشد که خوشبختانه در زمینه گیم پلی، این سری خیلی وقت است که شایستگی خودش را اثبات کرده است.

دانلود بازی Street Fighter V برای PC

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه نوع مطالبی بیشتر در سایت قرار دهیم ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 946
  • بازدید سال : 34,784
  • بازدید کلی : 1,494,694