loading...
دانلود ویژن | نرم افزار, بازی, آهنگ, فیلم, موبایل
Mojtaba بازدید : 746 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)
نسخه Extended بازی محبوب Shadowrun: Hong Kong عرضه شد. در این نسخه از بازی 6 ساعت به بخش مرحله ای اضافه شده است که توسط هواداران این بازی در بخش Harebrained Schemes ساخته شده است. و هم چنین در نسخه Extended ، شاهد اضافه شدن صدای گزارشگری به بازی هستیم. بهبودهای زیادی برای راحت تر شدن بازی و بهبود گرافیک بازی نیز در این نسخه در نظر گرفته شده است. Shadowrun: Hong Kong سومین عنوان از سری جدید Shadowrun بوده و ادامه ای مستقل بر بازی علمی تخیلی با همین نام است که در سال ۱۹۸۹ عرضه شده بود. بازی Shadowrun: Hong Kong را شرکت Harebrained Schemes ساخته و منتشرکرده است. این بازی در ژانر نقش آفرینی تاکتیکی قرار دارد و به تازگی برای مک و کامپیوتر منتشر گشت. این عنوان جزو سری Shadowrun است و تنها دارای حالت یک نفره می‌باشد. داستان بازی Shadowrun Hong Kong در سال ۲۰۵۶ جریان دارد و همانند نسخه قبلی خود، گیم پلی‌ای متشکل از المان‌های مخفی‌کاری و استراتژی نوبتی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

دانلود بازی کامپیوتری Shadowrun Hong Kong Extended Edition

Mojtaba بازدید : 952 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

بسته‌الحاقی Age of Charlemagne دوران جدیدی از تاریخ را در بازی Total War: Attila روایت خواهد کرد و بزرگ‌ترین بسته‌الحاقی معرفی شده این بازی تا امروز به‌شمار می‌رود. بازه تاریخی این نسخه سال‌های پس از وقایع نسخه اصلی روایت می‌شود و به همین دلیل هم شاهد تغییرات زیادی در نیرو‌ها خواهیم بود و به شوالیه‌ها، سربازان سوارکار جدید و نیرو‌های این‌چنینی دسترسی خواهد داشت که باید به کمک آن‌ها ۵۰ منطقه حاضر در نقشه را تصرف کند. همچنین مکانیزم‌های کلی گیم‌پلی بازی نیز دست‌خوش تغییراتی شده‌اند و در مجموع و با استناد به اعلام رسمی سازندگان، بیش از ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی انتظار طرفداران را می‌کشد. بسته‌الحاقی داستانی جدیدی برای بازی Total War: Attila می باشد که وقایع آن ۷۶۸ سال پس از میلاد مسیح و در منطقه اروپا اتفاق می‌افتد.

Total War ATTILA Age of Charlemagne Campaign Pack PC-RELOADED

 

Total War ATTILA Age of Charlemagne pc cover دانلود بازی Total War ATTILA Age of Charlemagne Campaign Pack برای PC


Mojtaba بازدید : 483 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

کلیت گیم پلی بازی تفاوت چندانی نکرده که البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت، اما در بحث جزییات LotV تفاوت‌های اساسی با پیشینیان خود دارد. همانند سنت قدیمی بلیزارد در عرضه استارکرفت‌ها این بار نیز واحدهای زیادی حذف و بسیاری نیز مانند Ravangerهای «زرگ» اضافه شده‌اند و البته قدیمی‌ها نیز در صورت ماندن، تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. برای مثال قابلیت Hardened Shields واحدهای محبوب ایمورتال از نژاد پروتاس حذف شده و جای آن را قابلیتی برای ضد ضربه شدن دو ثانیه‌ای به نام Barrier گرفته است. یا در مثالی دیگر بانشی‌های محبوب حتی از قبل نیز سریع‌تر شده و با سرعت بیشتری در حالت نامرئی می‌توانند حرکت کنند. هرچند هیچ عنوان استراتژی دیگری را نمی‌توان از لحاظ بالانس بودن و تنوع نژادها در کنار استارکرفت قرار داد اما تمامی این تغییرات و افزودن واحدهای جدید در راستای بالانس‌تر شدن بازی و صدالبته تنوع بیشتر صورت گرفته است. علاوه بر حالت عادی بازی که بر پایه ساخت بیس و حمله است، باز هم خلاقیت بلیزارد به کار افتاده و بازی حالت‌های جدیدی در چنته دارد. احتمالا هنگام عرضه جذاب‌ترین بخش اضافه شده، قسمت Co-Op باشد که تحت نام هوشمندانه Archon Mode (اشاره به یکی از واحدهای محبوب بازی) معرفی شده است. در این بخش دو گیمر کنترل یک بیس را به عهده می‌گیرند. یکی بخش‌های اصلی و کلیت بیس مانند مدیریت منابع را زیر نظر دارد و دیگری قسمت‌های جزیی مانند طرح‌ریزی و اجرای حمله‌ها. مسلما در این قسمت دیگر با محدودیت‌های فردی در کنترل دو جانبه میدان نبرد روبرو نیستیم و احتمالا با گذشت زمان در مسابقات استراتژی‌های پیچیده‌ای را خواهیم دید که در بخش تک نفره قابل اجرا نیست.

StarCraft II Legacy of the Void PC-RELOADED

 

StarCraft II Legacy of the Void pc cover small دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای PC

Mojtaba بازدید : 254 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

بازی Mordheim: City of the Damned عنوانی در سبک نوبتی مبارزه‌ای است که در دنیای فانتزی Warhammer اتفاق می‌افتد. در این بازی شما کنترل یکی از چهار نژادبازی را برعهده می‌گیرید. هر کدام از این نژادها که در بازی Warband نامیده می‌شوند دارای داستان مشخص و منحصر به فردی هستند. وجود بخش آنلاین در بازی نیز از دیگر ویژگی‌های بازی است. عنوان Mordheim: City of the Damned اقتباس شده از عنوان کلاسیک Mordheim است. جایی که بازی در شهر ویرانه‌ Epire در Warhammer جریان دارد. بازی ترکیبی از نقش آفرینی و استراتژی نوبتی بوده و بخش مبارزات و شخصی‌سازی‌ها طوری طراحی شده است که شاید تنها بازی‌بازان حرفه‌ای در این زمینه می‌توانند پیش بروند. در بازی ۴ گروه وجود دارد که شما می‌توانید در بخش تک‌نفره با هر کدام از گروه‌ها به مبارزه و پیش برد مراحل بپردازید یا اینکه می‌توانید در بخش چندنفره به مبارزه آنلاین با سایر بازی‌بازان مشغول شوید. از دیگر ویژگی‌های برجسته بازی وجود نقشه‌های فروانی است که به خوبی کار شده‌اند.

Mordheim City of the Damned PC-CODEX

 

Mordheim City of the Damned pc cover small دانلود بازی Mordheim City of the Damned برای PC

Mojtaba بازدید : 334 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

در عنوان Club Manager شما نقش مدیریت یک تیم فوتبال را دارید که تازه شروع به کار کرده است و قرار است در لیگ های فوتبال وارد شود. یک تیم که در دسته هشتم لیگ ها می باشد را شروع کنید و یا از تیم های رده بالاتر انتخاب کرده و مربی گری کنید و به سمت موفقیت پیش بروید. عنوان Club Manager بازگشتی دوباره به رویکردهای مدیریت فوتبال کلاسیک داشته و تمرکز خود را از مسائل اساسی از دست نداده است. این بازی توسط کمپانی Big Blaze توسعه داده شده و ۲tainment آن را منتشر کرده است.

Club Manager 2016 PC-RELOADED

 

Club Manager 2016 pc cover دانلود بازی Club Manager 2016 برای PC

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه نوع مطالبی بیشتر در سایت قرار دهیم ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 959
  • بازدید ماه : 959
  • بازدید سال : 34,797
  • بازدید کلی : 1,494,707